středa 17. září 2014

HENRYK LAHOLA - BOŹÍ BOJOVNÍK

Nedávno na tomto webu (ZDE) byla informována p.t.veřejnost o smělé aktivitě Božího bojovníka Jiřího Wolfa, který neohroženě demonstroval svoji vůli bojovat s islámskou rozpínavostí a netolerancí v naší drahé otčině - České republice. 

Patrně tento čin inspiroval i čtyřctihodného Mistra Henryka Laholu, jenž po akci pana Wolfa přešel též od slov k činům, opustil rodnou obec Babice a vydal se posílit ozbrojenou složku Strany Božího nároku, kterážto pod svoji kuratelou sdružuje všechny bohabojné.  

Nebylo lze čtenářstvu přinésti celkové vyobrazení Mistra Laholy, neboť jest striktně zapovězeno pořizovati fotografie bojovníků Strany Božího nároku v objektu výcvikové základny,kterážto jest důmyslně skryta před zraky musulmanských špehů nedaleko městyse Golčova Jeníkova.




Tedy přinášíme věrné obci čtenářské aspoň malou výseč, kde Mistr Lahola se zbraní na prsou a obrázkem mučedníka (jenž položil svůj život pro Víru, Mravnost a celkové obecné blaho) v ruce, nastoupen jest s ostatním bratry na shromaždišti výcvikového tábora SBN.


Budiž vám počinek Henryka Laholy posilou a vězte: 
"Je-li Bůh s námi, kdo proti nám?"  




DŮSLEDKY FEMINACISMU (Supermarkety).

Tak pravil čtyřctihodný Mistr Henryk Lahola.


V jakémsi večerním zpravodajském vysílání od 19.30 hod. televize Nova odvysílala krátkou reportáž ve svých večerních zprávách o tom, jak jistý obchodní dům, tuším supermarket všechna přední parkovací místa vyhradil pouze “pro ženy”.

Když jsem to slyšel, nemohl jsem tomu věřit, poněvadž nikdy jsem se s něčím takovým nesetkal. Obchodníci jsou totiž zpravidla pragmatičtí a proto neutrální, pro ně je každý zákazník stejně vítán ať již je sám muž nebo žena.
Rozumím tomu, že bývají vyhrazena místa dejme tomu pro invalidy. Ale kdybych se já někdy s něčím takovým setkal, že supermarket čelní místa – bílou barvou na parkovacích místech - vyhradil pro ženy, tak bych odjel nakupovat jinam.



A všichni muži kdyby měli zdravý rozum, by udělali nejlépe, kdyby udělali totéž. Vždyť proč by měli nakupovat u takového obchodníka, který o jejich peníze zcela zjevně nemá zájem?
Kdyby všichni muži důsledně bojkotovali dotyčný supermarket a nenakupovali v něm, tak by tomu supermarketu poklesli tržby minimálně o 50 %. A to by byla adekvátní odpověď mužů takovémuto feministickému obchodnímu subjektu.

Dotyčný podnikatelský subjekt musí si vybrat – buď plnohodnotný byznys, anebo feministická agenda.




Toto stanovisko napsal JUDr.PhDr.Mgr. et Mgr.Henryk Lahola