středa 17. září 2014

DŮSLEDKY FEMINACISMU (Supermarkety).

Tak pravil čtyřctihodný Mistr Henryk Lahola.


V jakémsi večerním zpravodajském vysílání od 19.30 hod. televize Nova odvysílala krátkou reportáž ve svých večerních zprávách o tom, jak jistý obchodní dům, tuším supermarket všechna přední parkovací místa vyhradil pouze “pro ženy”.

Když jsem to slyšel, nemohl jsem tomu věřit, poněvadž nikdy jsem se s něčím takovým nesetkal. Obchodníci jsou totiž zpravidla pragmatičtí a proto neutrální, pro ně je každý zákazník stejně vítán ať již je sám muž nebo žena.
Rozumím tomu, že bývají vyhrazena místa dejme tomu pro invalidy. Ale kdybych se já někdy s něčím takovým setkal, že supermarket čelní místa – bílou barvou na parkovacích místech - vyhradil pro ženy, tak bych odjel nakupovat jinam.



A všichni muži kdyby měli zdravý rozum, by udělali nejlépe, kdyby udělali totéž. Vždyť proč by měli nakupovat u takového obchodníka, který o jejich peníze zcela zjevně nemá zájem?
Kdyby všichni muži důsledně bojkotovali dotyčný supermarket a nenakupovali v něm, tak by tomu supermarketu poklesli tržby minimálně o 50 %. A to by byla adekvátní odpověď mužů takovémuto feministickému obchodnímu subjektu.

Dotyčný podnikatelský subjekt musí si vybrat – buď plnohodnotný byznys, anebo feministická agenda.




Toto stanovisko napsal JUDr.PhDr.Mgr. et Mgr.Henryk Lahola

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře vulgárního, obscénního, nebo nezákonného obsahu budou bez náhrady vymazány. Děkuji za pochopení.