středa 21. října 2015

JAK NA ZŠ V TRUTNOVĚ INTOXIKUJÍ DĚTI ISLÁMEM

Pořád nemohu věřit svým očím, když jsem se na webu Základní školy Komenského v Trutnově dočetl o tom, jak v povinné hodině výuky učitelka, pod rouškou dějepisu, doslova intoxikuje 7.A islámem - konkrétně ponižováním žen čádorem, hidžábem a burkou (což jsou islámské atributy v mnoha zemích EU zakázaných zákonem)

ZDROJ: http://www.zskomtu.cz/153-skolni-akce/detail/nazorna-vyuka-dejepisu-v-7-a

Jak vidno,na školách se nic nezměnilo. Před listopadem 1989 učitelé, tito loajální slouhové režimu doslova blbnuli hlavy dětí komunistickou ideologií a nyní,v roce 2015 pro změnu dětem vtloukají do hlavy atributy islámské víry.



Moc by mě zajímalo,co na to místně příslušná Školní inspekce? Co na to Ministerstvo školství?
A co pan ředitel ZŠ Komenského v Trutnově mgr.Petr Horčička? Ví, vůbec,co se děje na jeho škole?

Co na to rodiče? Vědí o tom,co s jejich dětmi provádí paní učitelka Zuzana Růžičková? Souhlasí s tím?



 Doslovná citace o "hodině dějepisu" převzatá z webu Základní školy Komenského v Trutnově:

Názorná výuka dějepisu v 7. A

Tento týden v 7. A proběhla speciální hodina dějepisu.
Téma Islám v ní zpestřila paní učitelka Zuzana Růžičková. Přišla do hodiny oblečená do tradičního arabského obleku - nikábu. Předvedla žákům různé pokrývky hlavy, kterými si musí ženy v arabských státech zakrývat vlasy. Dozvěděli se, jaký je rozdíl mezi čádorem, hidžábem a burkou. Žáci si některé kousky oblečení zkusili doslova na vlastní kůži. Hodinu zakončili arabskou modlitbou - viz poslední foto.
Paní učitelce Růžičkové třída 7. A děkuje za hezké povídání.

15 komentářů:

  1. Pani ucitelce by vylozene prospel dlouhodoby studijni pobyt v Sauske Arabii,nebo jeste lepe na uzemi Islamskeho statu ISIS,aby se osobne presvedcila o nepochybnych vyhodach Islamu a prava Shariya. mgr.Zuzana Ruzickova,

    OdpovědětVymazat
  2. PŘEČTĚTE SI NĚCO Z OBĚŽNÍKU ZASLANÉHO STŘEDNÍM ŠKOLÁM V ČR.

    Vážení,
    Radí bychom Vás upozornili na novou publikaci, která se jmenuje „Jak rozumět mediálním sdělením o migraci“ a která je určená pro učitele středních škol.
    I přes přehlížení cizinců jako plnohodnotných členů české společnosti či jako potenciálních zákazníků tuzemských médií není český čtenář o témata spojená s kulturní, etnickou a jazykovou rozmanitostí zcela ochuzen. Nicméně z valné části je zpravodajství, které se dotýká cizích státních příslušníků žijících na území Česka, buď téměř výlučně negativní a bulvarizující, či poukazuje na cizince jako na neintegrální součást české společnosti.

    Velká část veřejnosti pohlíží na migraci a na migranty v České republice skrz mediální výstupy vytvořené novinaří, což často vede k tomu, že pak mají o daném tématu zkreslené (často negativní) představy. Vzdělávání a mediální gramotnost, ale může přispět k většímu pochopení migrace jako společenského fenoménu a celkové toleranci ve společnosti, neboť zrovna zkreslené zprávy o migraci mnohdy působí proti-integrační.
    Cílem příručky „Jak rozumět mediálním sdělením o migraci“ je proto poskytnout podporu především středoškolským učitelům v rámci projektu „Media a migrace na středních školách“ a studentům a žakům středních škol, které se o dané téma zajímají.

    Příručka „Jak rozumět mediálním sdělením o migraci“ je určená především pro učitele středních škol a může být využívaná v rámci mediální nebo multikulturní výchovy na školách. Příručka obsahuje vedle zarámování Česka do globální mapy mezinárodní migrace i přehled základního migračního pojmosloví a jejich významů a diskusi mediálního diskurzu migračních témat v tuzemských médiích. V příručce se taký věnujeme tématu mezinárodní ochrany a uprchlictví, jelikož je to velice aktuálním jak společenským tak i mediálním tématem. V příručce mohou učitele dále najit praktické a interaktivní materiály na dané téma, které mohou být využívány ve výuce. Nedílnou součástí příručky je slovník migračních pojmů a přehled různých informačních portálu o migraci.
    (Příručka je v příloze emailu).

    Projekt Media a migrace na středních školách je podporován Ministerstvem kultury České republiky.
    S pozdravem,
    Liudmila Kopecka
    Projektová koordinátorka | project coordinator
    Člověk v tísni | People in Need
    Program migrace | Migration Awareness Programme
    Šafaříkova 24; 120 00 Prague 2
    gsm: +420 777 467 910
    tel: +420 222 350 848

    Tady jsou ty naše milióny z daní, nacpané různým neziskovkám, jejichž členové si tak zajišťují blahobytný život a sem tam pro forma vydají nějakou příručku, nebo zorganizují "diskuzní fórum".

    OdpovědětVymazat
  3. Prevelice by me take zajimalo,kde pani ucitelka Ruzickova sebrala cador,hidjab, nebo burku? Tohle snad neni beznou vybavou ceske domacnosti. Nebo v Trutnove je to jinak? Eventualne,sponzoruje ZS Komenskeho v Trutnove nektera arabska ambasada? Tohle vidim jako inspirujici podnety pro Ceskou skolni inspekci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani prurez motorem neni beznou vybavou bezne domacnosti bezneho lektora, presto jsem mel naseho fyzikare rad mimo jine prave proto ze si dokazal takove pomucky sehnat.

      znovu opakuji ze ja nemam dostatek dukazu ze konkretne tato pani ucitelka nepristupuje stejne poutave k jinym latkam sveho vyukoveho predmetu. a znovu opakuji ze jsem zasadne proti tomu aby skola vychovavala.

      Vymazat
  4. Pokud žákům i sdělila další specifika islámu jako právo šaria, kamenování, postavení žen, nutnost šířit islám silou, zotročení nevěřících, něco o dhimmikracii tak to mohla být vyuka, ale pokud jen vylíčila specifické oblečení( jak my říkáme pytle na odpadky na hlavě) a ještě je donutila k závěrečné motlitbě směrem k Mecce, tak to je sprostá manipulace s dětmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani bych se nedivil,kdyby otec třeba té dívky,co ji paní učitelka Růžičková nasadila hidžáb (nebo co to bylo),se rozlítil natolik že by přišel do školy tak nějak pěkně "po muslimsku" vyfackovat paní učitelku a pak "rozhodit sandál" i panu řediteli,že něco takového na škole strpí.
      Možná by to mohlo zajímat i masmédia. Tohle je opravdu přespříliš.

      Vymazat
  5. Můj komentář zmizel, no.....demokracie, viďte? Učitelku v něm nechválím, ráda bych věděla ,jaké reakce rodičů na toto absurdní chování, jsou. Ptala jsem se taky, jak názorně předvádí ona osoba,zvaná učitelkou, dobu kamenou.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaký váš komentář TADY zmizel? Určitě jsem nic nemazal. Pokud komentáře nejsou vulgární,nebo v rozporu s českým právním systémem, není důvod nic mazat. Prověřím ještě spamový filtr.
      Nebo, jedná se o diskuzi jinde? Neuvedla jste bližší informace.

      Vymazat
  6. Doufám, že to bude řádně školní inspekcí prověřeno a že budou vyvozeny důsledky jak pro učitelku, tak pro ředitele. Měli by oba odejít ze školství.

    OdpovědětVymazat
  7. Fajn, paní učitelka názorně učila v hodině o islámu, ale nechápu, proč se to fotilo a publikovalo na veřejnosti. Názorná výuka - ano, ale toto mi spíš připadá jako propagace islámu.

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle jsou jen pomluvy, nejvíce je mi líto že to píší lidé kteří o tom absolutně nic nevědí. Jsem žákem této školy a žádné modlení směrem k mece se tu rozhodně nekonalo. Paní učitelku mám na dějepis a je naprosto perfektní. Mám v 7. A kamaráda a ten mi sám řekl že se žádné modlení nekonalo, o islámu se na dějepise učí stejně jako o každém jiném náboženství např: Budhismu nebo křesťanství. Ptáte se odkud má paní učitelka Růžičková to oblečení? Přivezl jí ho manžel jako suvenýr ze Selské Arábie a tak ho přinesla ukázat jako zajímavost a kdo chtěl mohl si ho i vyzkoušet ale jen kdo chtěl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kecy, ze Selské Arábie se vozí jiné suvenýry.

      Vymazat
  9. dodnes si pamatuju jak ucitel vstoupil mezi lavice s injekcni strikackou a stiskl pist - strikacka byla proderavela a nam tak bylo demonstrovano ze tlak v kapalinach pusobi vesemi smery a je ve vsech smerech stejny. takze ac nesnasim snahu pedagogu vychovavat nase deti, nemuzu se souborem clanku souhlasit a k pranyrovani pani ucitelky mi schazi vic dukazu toho ze se nejednalo pouze o zpestreni vyuky a ze napriklad budhistickym, krestanskym ci zidovskym zvyklostem se venovala mene kreativne.

    zkratka, nechci aby ucitele nalevaly nasim detem do hlavy ten jediny spravny nazor, ale kdyz uz musi nase deti ucit, tak budu rad kdyz to bude zabavnou formou a neco si z te hodiny odnesou. stejne tak bych se zastal ucitele ktery by do hodiny prisel v uniforme SS, nebo ve svazacke uniforme a bez prikras o fenomenu hovoril. naopak me muze slak trefit, kdyz se dozvim jak vykladaji detem jak jsou auta zla a spatna, jak je uzasna EU, jak se maji vyjadrovat politicky korektne atp.

    OdpovědětVymazat
  10. Vole banda retardů tady. Tak asi budeme ve školách dělat, že islám neexistuje. Uz jen koukam, ze sracky jako "mec pravdy" vole vy jste ubohy a trapny kundy, co si o sobe neco myslej, ale jsou obycejny nuly. Dejepis na zakladce nemuze za vase posrany zivoty vy luzy :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře vulgárního, obscénního, nebo nezákonného obsahu budou bez náhrady vymazány. Děkuji za pochopení.