pátek 18. března 2016

TŘEBÍČ - ZÁPADOMORAVSKÁ SODOMA

Navštívil jsem Třebíč a pravím vám, bratří a sestry, je to morálně prohnilé hnízdo, plné nestoudnosti a dekadence, kde na každém kroku presentují se zrakům kolemjdoucích nabídky k těm nejohavnějším zpotvořeninám, které zde jsou vydávány za kulturu (sic!). 

Kupřikladu jakási trojice podezřelých mužských individuí označujících se za "Veselou trojku" zve p.t.publikum na představení, kde, podle mého, bude k shlédnutí  nekonečné množství sodomie ve formě tzv."řecké lásky" mezi muži. To vše v "Kulturním středisku" Hájek.

Ano, i druhdy solidní Národní dům v Třebíči, propůjčuje své prostory k vystoupení tří řemeslných ženštin, kteréžto chtějí publiku nepochybně ukazovat své vagíny a k tomu vést nemravné a arcirouhačské monology!



Když viděl jsem tyto (a mnohé jiné) artefakty, slibující předvádění těch nejpokleslejších excesů, hrůzou roztřásla se mě kolena, obrátil jsem se zpět a sotva dechu popadajíce, prchal jsem z této západomoravské Sodomy s odůvodněnou obavou, že poté, co místní by ve mě poznali bohabojného mládence, uspořádali by na mě hon a v některém z temných průjezdů dozajista byl bych zneužit skupinou chlípných deviantů.

Kladu vám na srdce, vyhýbejte se Třebíči, zbyla-li ve vás aspoň trocha, byť jen sebezastřenější mravnosti, vztahu k teologii a dobrému vkusu!



1 komentář:

  1. Jé, Třebíč, na ten mám krásný vzpomínky. 😍 Zdravím ze Západní Moravy. 😎💃

    OdpovědětVymazat

Komentáře vulgárního, obscénního, nebo nezákonného obsahu budou bez náhrady vymazány. Děkuji za pochopení.