úterý 3. června 2014

Lasciate ogni speranza.

Aneb nebezpečí se skrývá v komerční televisi.

Musím vám vyjevit,jakým protivenstvím jsem byl nucen projít jedné noci, při sledování jisté,zde nejmenované komerční televisní stanice.

Hledajíce úniku od starostí a ve snaze najít trochu relaxace, náhodou jsem přepnul na výše uvedenou TV stanici, kde probíhala neskutečně obscénní show s téměř nahými hopsandami!

Tuto zvrácenost uváděl jakýsi kosmopolitní mongoloid se svojí "asistentkou" (sic!).
Vrcholem bylo,když se jala obnažovat jakási sufražentka, nešetříce u onoho aktu lascivními úsměvy a ochotnickými gesty.

Ve finále došlo k jakési "hudební" produkci,kdy se zpívali svatokrádežné popěvky, hereze dosáhla vrcholu a má panická duše přetékala hrůzou! Nakonec se začaly obnažovat i hopsandy,to už jsem ovšem,za volání (mohutným hlasem): "Vade retro Satana" vypínal televisní přijímač.

Ještě nyní,když si na to vzpomenu, srdce mě bije v divokém staccatu a kolena se mě neovladatelně třesou.

Říkám vám, chvalte Hospodina, že jste také nebyli svědky těchto zvráceností a neuvěřitelných nestoudností, jenž se v programovém průvodci označovaly jako "estrádní pořad". 

Pravím Vám, zanechte všech nadějí, že během večera či noci narazíte na hodnotné pořady, zůstaňte naladěni na TV Noe a nepřepínejte!



SIDONIUS - váš přítel, rádce a zpovědník

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře vulgárního, obscénního, nebo nezákonného obsahu budou bez náhrady vymazány. Děkuji za pochopení.