úterý 27. května 2014

Z mého života - part I.

  Jsem zhnusen,neboť dnes jsem byl na ulici svědkem, jak si jistý lelkující výrostek poblíž supermarketu pohvizdoval melodii,o níž jsem se domníval ,že je árií z "Prodané nevěsty"
Bohužel, nakonec se po mém dotazu ukázalo,že se jednalo o "Ztratila Lucinka bačkorku". Jímá mě podezření,že ten mladík považoval onu odrhovačku za hodnotnou součást české kultury :-(

Mému utrpení však nebyl konec.
Cestu od supermarketu k poštovnímu úřadu chtěl jsem sobě zkrátit přes kolejiště tramvajové dráhy, minouce tak schodiště do podchodu. Činím tak téměř vždy,neboť jednak nechce se mě dýchavičně scházet po schodišti a to zejména pak směrem vzhůru a jednak mám obavu, zda v temnotě podchodu nebudu napaden nějakým rabiátem,jenž se mě pokusí oloupit, nebo,ó hrůzo,zneužit.

   Přelezl jsem tedy svodidla,přešel přes kolejiště, nedbaje varovných tabulek se zákazy a na druhé straně chtěl jsem přejít vozovku a přes parkoviště se vydati k poštovnímu úřadu.
Jsa rozmrzen a rozčilen ze setkání s nekulturním povalečem u supermarketu, přehlédl jsem dvojici postav v modrošedém...
   Byl jsem zastaven zvětšelými fašisty v policejních uniformách, byl jsem perlustrován, byly mě pokládany rozličné ponižující dotazy a jen přítomnost kolemjdoucích chodců zabránila v tom,že mě nebylo provedeno ohledání tělesných dutin. Byl jsem tedy nucen zaplatit jakousi pořádkovou pokutu, za kteroužto částku pořídil bych v nálevně,kam občas docházím,nejedno pivo prokládané stakany velejemných destilátů,či z toho obolusu mohla by býti indická vesnice měsíc živa. 

Poté byl jsem milostivě propuštěn.

   Po tomto incidentu jsem byl tak rozhozen a desorientován,že místo na poštu,vydal jsem se zpět k svému domovu. Zde uklidnil jsem se za pomoci koflíku instantní kávy se svařeným mlékem a sedací koupelí dle Kneippa. Ihned,co se mě přestaly třást kolena a ruce, zasedl jsem k počítači, abych Vám,svým věrným čtenářům vyjevil, s jakými protivenstvími byl jsem nucen se potýkat.


Bohabojný muž je neustále vystaven rozličným svodům ze strany dívek a žen. 



SIDONIUS - váš přítel, rádce a zpovědník.  


Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře vulgárního, obscénního, nebo nezákonného obsahu budou bez náhrady vymazány. Děkuji za pochopení.