úterý 27. května 2014

Je-li Bůh s námi,kdo proti nám?


Tak - a ne jinak!

5 komentářů:

  1. Nechci a nebudu podporovat náboženství postavené na hněvu,aroganci,násilí a intoleranci. Jestli bůh existuje .. vysvětlete proč nezastaví války?Proč kněží znásilňují děti?Proč lidi v Africe trpí?Proč křesťané akorát vymývají mozky biblí a tím že oni mají jediný pravdu?Jestli byl Adam a Eva bílý odkud pochází černý?To jsme jejich děti?A kdo se pak dál množil?Proč ve středověku upalovali nevinné lidi?Proč nedokáží respektovat homosexuály?Nejsou to snad lidé a nemají právo se brát?Proč jsou proti potratům je to naše věc co jim do toho je?Máte důkaz že bůh existuje?Proč církev nerozdá svoje bohatství chudým?Vážně se na lod vejde pár od každého zvířete?Bible a stejně celé to vaše náboženství je jedna velká lež .. bůh neexistuje .. a jestli ano .. rozhodně mu nehodlám sloužit nebo jakkoliv k němu patřit.Stvořil lidi kteří ničí zemi kterou sám vyrobil.Křesťanství by mělo být zakázané a zničené .. jsou to jenom stupidní lidé přesvědčeni o svojí slepé pravdě .. víte kolik je v psychiatrii co tvrdí že jsou Ježíš?Seru na boha a zřekl jsem se ho..vlastně ne .. já ho doslova nenávidím .. ne to je nesmysl .. jak mohu nenávidět něco co neexistuje ;) ..Bojíte se pouze smrti a pekla .. věříte v boha pouze ze strachu .. bojíte se smrti a jeho hněvu. Jednou jsem se podíval na video z kostela a tlustý kněz ( obžerství je hřích) říkal – „Nemějte rádi Harryho Pottera je to čaroděj a nepřítel boha“ .. vaše náboženství je lež.. Jenom vám vymývají mozky pro peníze. Omezují vaše tělo a mysl. Plivu na vás i vaše náboženství. Neprosil jsem se u žádného boha o svůj život. A už rozhodně jsem se neprosil o to aby Ježíš umíral za „moje“ hříchy na kříži .. je mi jedno jestli jdu do pekel .. žil jsem a stále žiji ideální život a žiju ho tak jak chci nic a nikdo mi neporoučí jak mám žít .. rozhodně nepotřebuji imaginární přátelé..Když už mi teda ten bůh dal volnou mysl … využil jsem jí .. nepotřebuji vaše fanatické řeči .. nenávidím a jsem vysoce proti vašemu náboženství .. člověk v první řadě musí věřit v sám sebe a ne lžím které jsou jasně pro člověka s rozumem .. nemyslné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hospodin čte tvoje bezbožné řádky a rmoutí se, naproti tomu Belzebub již radostně chřestí řetězem. Však ty se s tím shledáš,ale to již bude pozdě,neboť tvé kvílení bude rozléhati se Předpeklím...
      Jedno ti ještě musím sdělit: nepodporuji současného papeže, ani žádného jiného církevního hodnostáře,či představitele kléru.

      Vymazat
    2. Hospodin ani žádný bůh neexistuje. To ví už i malé děti. Možná by jste s neměl vrátit na zákalní školu a naučit se něco o evoluci a přestat věřit v pohádky o jednorožcích. Tomu říkám láska boží a náboženská otevřenost vyhrožovat mi utrpení jak pokrokové ;).
      Je mi jedno koho podporujete. Pokud uznáváte bibli podporujete genocidu, vyvraždění a násilné konvertování. Věříte v duchy a čáry a upřímně člověk s takovým myšlením by neměl mít ani děti ;)
      Navíc by ta vaše sci-fi kniha měla být zkázaná jako Mein Kamf.
      Názorná ukázka -
      http://www.blisty.cz/art/22867.html

      Vymazat
    3. Kdo přijímá za svůj zákon Bibli, ten schvaluje, hlásá a propaguje jako metodu a způsob řešení problémů a situací:

      1. Vraždu
      2. Masovou vraždu
      3. Zločin proti lidskosti
      4. Genocidu
      5. Incest
      6. Vyhrožování skupině obyvatel
      7. Rasismus
      8. Křivou přísahu
      9. Korupci
      10. Vraždění tělesně postižených

      Vymazat
    4. Dnes vidíme v mainstreamových médií že ISIS mučí a zabíjí lidi. Ničí všechno co přijde do konfliktu s jejich náboženstvím. A myslím si že většina z nás souhlasí že jestli že je to pravda tak je to strašná věc. Ale co se snažím podotknout je to že tenhle styl chování není nic nového. Už jsme to zažili předtím. A zažili jsme to předtím tady v Evropě. Protože co ISIS ted dělá v poměrně malém počtu je to co dělali Křestané ve velmi velkých počtech a velmi dlouhou dobu. Tady v Evropě. To co ISIS dělá je naprosto stejné. Nejsou o nic horší.

      Vymazat

Komentáře vulgárního, obscénního, nebo nezákonného obsahu budou bez náhrady vymazány. Děkuji za pochopení.